Nabídka činností administrativního charakteru
Oblast správy průmyslových a komerčních objektů
Administrativně obchodní správa provádí činnosti související se správou obsluhovaného objektu v rozsahu:
- vedení evidence čerpání provozních nákladů v běžném měsíci.
- vypracování celkového přehledu čerpání za běžný rok.
- přeúčtování provozních nákladů nájemcům.
- vedení agendy k dani z nemovitosti.
- vedení agendy k pojištění obsluhovaného objektu (živelní pohromy, odpovědnost za škody).
- vedení agendy k úhradě spotřeby za vodné a stočné.
- vedení agendy k úhradě za stočné srážkové vody.
- vedení agendy spojené s likvidací odpadu.
- vedení agendy spojené s odběrem a spotřebou zemního plynu.
- vedení agendy spojené s odběrem a spotřebou elektrické energie.
- vedení agendy spojené s provozem telefonní ústředny.
- vedení agendy spojené s přeúčtováním nákladů za telefonní hovory.
- vedení agendy spojené s parkováním vozidel.
- vedení agendy spojené se servisem a údržbou výtahů a eskalátorů.
- vedení agendy spojené s květinovou výzdobou.
- vedení agendy spojené s komplexní správou budov.
- evidence spotřeby energií u nájemců.
- příprava podkladů pro fakturaci nájemců.
- fakturace nájemcům.
- zajištění kontroly včasnosti plateb vystavených faktur.
- výpočty a platby veřejných poplatků.
- na vyžádání zastupování majitele objektu na úřadech a jiných institucích.
- na vyžádání zastupování majitele objektu s dodavateli medií včetně sjednávání odběrových diagramů.
- na vyžádání příprava a konzultace při uzavírání servisních smluv na činnosti, které nejsou předmětem plnění komplexní správy objektu.
- založení a vedení matričního souboru dokladové části objektu (projekty).
- založení a vedení matričního souboru předepsané průvodní technické dokumentace stavební části, strojů a zařízení.
- založení a vedení matričního souboru periodické plánované údržby, preventivní kontrolní činností a specifikace předepsaných kontrol a revizí.
- založení a vedení matričního souboru určeného majetku, provádění inventur a odpisů.
- založení a vedení matričního souboru místních provozních řádů, domovního řádu a řádu výkonu strážní služby.
- založení a vedení matričního souboru o určení vnějších vlivů pro stanovení lhůt pravidelných revizí elektrických zařízení.
- založení a vedení matričního souboru o provádění činností na úseku ochrany životního prostředí.
- provádění ostatních operativních úkolů vyžádaných majitelem objektu.