Nabídka činností administrativního charakteru

Oblast správy průmyslových a komerčních objektů 

kanclAdministrativně obchodní správa provádí činnosti související se správou obsluhovaného objektu v rozsahu:

  • vedení evidence čerpání provozních nákladů v běžném měsíci.
  • vypracování celkového přehledu čerpání za běžný rok.
  • přeúčtování provozních nákladů nájemcům.
  • vedení agendy k dani z nemovitosti.
  • vedení agendy k pojištění obsluhovaného objektu (živelní pohromy, odpovědnost za škody).
  • vedení agendy k úhradě spotřeby za vodné a stočné.
  • vedení agendy k úhradě za stočné srážkové vody.
  • vedení agendy spojené s likvidací odpadu.
  • vedení agendy spojené s odběrem a spotřebou zemního plynu.
  • vedení agendy spojené s odběrem a spotřebou elektrické energie.
  • vedení agendy spojené s provozem telefonní ústředny.
  • vedení agendy spojené s přeúčtováním nákladů za telefonní hovory.
  • vedení agendy spojené s parkováním vozidel.
  • vedení agendy spojené se servisem a údržbou výtahů a eskalátorů.
  • vedení agendy spojené s květinovou výzdobou.
  • vedení agendy spojené s komplexní správou budov.
  • evidence spotřeby energií u nájemců.
  • příprava podkladů pro fakturaci nájemců.
  • fakturace nájemcům.
  • zajištění kontroly včasnosti plateb vystavených faktur.
  • výpočty a platby veřejných poplatků.
  • na vyžádání zastupování majitele objektu na úřadech a jiných institucích.
  • na vyžádání zastupování majitele objektu s dodavateli medií včetně sjednávání odběrových diagramů.
  • na vyžádání příprava a konzultace při uzavírání servisních smluv na činnosti, které nejsou předmětem plnění komplexní správy objektu.
  • založení a vedení matričního souboru dokladové části objektu (projekty).
  • založení a vedení matričního souboru předepsané průvodní technické dokumentace stavební části, strojů a zařízení.
  • založení a vedení matričního souboru periodické plánované údržby, preventivní kontrolní činností a specifikace předepsaných kontrol a revizí.
  • založení a vedení matričního souboru určeného majetku, provádění inventur a odpisů.
  • založení a vedení matričního souboru místních provozních řádů, domovního řádu a řádu výkonu strážní služby.
  • založení a vedení matričního souboru o určení vnějších vlivů pro stanovení lhůt pravidelných revizí elektrických zařízení.
  • založení a vedení matričního souboru o provádění činností na úseku ochrany životního prostředí.
  • provádění ostatních operativních úkolů vyžádaných majitelem objektu.