Bezpečnost a ochrana majetku

Oblast správy průmyslových a komerčních objektů

Projektování firemní bezpečnosti

  • Bezpečnostní projekt ochrany a zabezpečení objektu klienta,
  • Bezpečnostní politika firmy v oblasti ochrany objektů, provozů a majetku,
  • Servis k zajištění interní legislativy, dokumentů a dokumentace, kontrolní činnost, bezpečnostní audity
  • Popisy a vizualizace bezpečnostních i jiných procesů organizace,
  • Optimalizace bezpečnostních procesů a činností,
  • Audity personálního zajištění bezpečnostních procesů a činností, optimalizace personálního zajištění bezpečnostních procesů a činností včetně optimalizace nákladů na jejich zajištění. 

bezp1a

Integrace systémů technického zabezpečení, bezpečnostní technologie

  • Zmapování a vyhodnocení dosaženého stavu technického zabezpečení objektů a stavu jednotlivých provozovaných zabezpečovacích systémů a zařízení,
  • Stanovení (definování a schválení) koncepce a standardů celého ISTZ,
  • Zpracování projektu integrace systémů technického zabezpečení,
  • Zadání projektů skutečného provedení výstavby ISTZ (k postupnému naplňování realizačních etap),
  • Zajištění kvalifikovaného řízení a kontroly realizace projektu výstavby ISTZ, kvality dodávek zařízení a montážních prací,
  • Nezávislé převzetí zrealizovaných dodávek, provedení akceptačních testů, zpracování provozní dokumentace systémů,
  • Zabezpečení provozu systému,
  • Dodávky bezpečnostních služeb Pultů centralizované ochrany (PCO) a souvisejících služeb,
  • Dodávky a montáž zabezpečovacích, signálních, vstupních a kamerových systémů a zařízení. 

 

Krizové řízení

  • Audit systému CM-BCM v organizaci,
  • Posouzení vnitřních procesů organizace v souladu se zákonem č. 241/2000 Sb., a mezinárodními bezpečnostními standardy krizového managementu a havarijního plánování CM-BCM,
  • Vytvoření funkční struktury systému CM-BCM v organizaci,
  • Příprava a zavedení standardních pracovních postupů k řešení krizových situací, zpracování bezpečnostního programu, bezpečnostní zprávy a související dokumentace krizového a havarijního plánování.
  • Nastavení modelu PDCA (Plan-Do-Check-Act). 

management


Outsourcing bezpečnostního managementu

  • Komplexní zajištění služeb oddělení bezpečnosti a krizového řízení (i v případě velkých podniků),
  • Náhrada zaměstnanců zákazníka externími bezpečnostními manažery nebo konzultanty,
  • Převzetí odpovědnosti za realizaci činnost v systému ochrany osob, majetku, informací a krizového řízení,
  • Správa bezpečnostních systémů a zařízení,
  • Služby specialistů nebo týmu specialistů trvale i po omezenou
  • dobu
  • Posouzení vnitřních procesů a kontrolních mechanismů zákazníka z hlediska prevence rizika vzniku bezpečnostních incidentů v oblasti škod a ztrát na majetku. 

 

Property management

  • Vedení účetnictví
  • Zastupování klienta v dohodnutých záležitostech vůči třetím stranám
  • Přebírání, předávání nájemných bytových a nebytových prostor
  • Vedení a aktualizace seznamu majitelů / nájemců
  • Kalkulace provozních nákladů, předpis záloh
  • fakturace, inkaso, kontrola včasnosti úhrad, zasílání upomínek, provádění vyúčtování služeb
  • vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtovaných služeb
  • kontrola a úhrada dodavatelských faktur
  • ekonomické a daňové poradenství
  • právní servis
  • zprostředkování pojištění objektu, posouzení stávajících smluv, likvidace pojistných událostí